לחץ דם גבוה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, אני בשבוע 25 להריון בשבוע 24 עשיתי העמסת סוכר ויצא לי 113 - תקין הבעיה אצלי זה לחץ הדם שהוא 80\140 או 80\130 שאר הבדיקות אצלי תקינות חלבון עוברי , אין לי חלבון בשתן מה אני אמורה לאכול כדי שלחץ הדם שלי ירד הורדתי את המלח , חמוצים וכו האם נכון שויטמין cיכול לעזור?(תפוזים סחוטים ) אנא תשובתם תודה.
שלום מירב ! אני לא מתמצאת בהשפעה של מזון "רגיל" על לחץ הדם. יש תמציות צמחיות שמורידות את לחץ הדם, אבל במיוחד בהריון חשוב להתייעץ עם רופא (ואולי גם דיאטנית) לפני נסיון להשפיע בעזרתם על לחץ הדם. חשוב להתייחס ללחץ הדם שלפני ההריון, ולהמשיך במעקב. המשך הריון קל ומוצלח !