חום בהריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב. כבר חמישה ימים אני מצוננת מאוד, יש לי כאבי ראש וחום שנע בין 37 ל-37.5 למרות שמרגיש הרבה יותר. אני לוקחת אקמול להורדת החום, ושותה הרבה מרקים ושתייה חמה. אני בשבוע השמיני להריון, האם אני צריכה ללכת לבדיקה אצל רופאה או פשוט לתת לצינון לעבור? בברכה, יוליה
לקריאה נוספת והעמקה
שלום יוליה ! אני לא רופאה. חום לא גבוה אינו מסוכן להריון, ונגד צינון אין טיפול יעיל יותר ממה שאת עושה כרגע. כדאי ללכת לרופא רק אם הצינון קשה לך מאד (בלי קשר להריון) ובביקורת הבאה של ההריון לציין את המחלה. תרגישי טוב !