עודף הריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני אחרי 5 ימים מהתאריך המשוער שלי בו הייתי אמורה ללדת (24 אוקטובר) אני במעקב והכל תקין ברוך השם. עד מתי אפשר לחכות ללידה, מה הגבול, כמה ימים אפשר עוד ככה, אין לי צירים ולא ירידת מים ואני מרגישה בסדר. אני בלחץ בבקשה תשובה מרופא או מומחה בלבד.
לקריאה נוספת והעמקה
שלום יעל ! כדי לקבל תשובה מרופא, כדאי להפנות את השאלה לפורום בו עונים רופאים : YNET, HEALTH-PAGES ,או STARMED. (כאן זה פורום תמיכה בלבד). בדרך כלל מחכים עד שבוע 42, תוך מעקב מוניטור כל יומיים, אלא אם יש סיבה מיוחדת לזרז את הלידה. בהצלחה, ולידה קלה !