דחוף בבקשה בנושא הריון - והדבקות במחלת הנשיקה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום לרופא אני בהתחלת הריון לאחר IVF כשנה וחצי של טיפולים . לאחותי הקרובה אלי - עברה בדיקות דם מקיפות ונאמר לה שעל פי כל הסימנים היא תחלה בקרוב במחלת הנשיקה - וזה מדבק לנשים בהריון ! השאלה היא כמובן איך אני נשמרת לא להדבק ? האם ייתכן שכבר נדבקתי בשלב זה ? איך נדבקים בזה ? מספיק לשמור מרחק ? שהייה באותו חדר ? עד כמה זה מסוכן ? ? ? אשמח לקבל תשובה בהקדם תודה מראש
אורה, כדאי שתקבלי תשובה מקצועית מרופא פני לפורום למחלות זיהומיות של ד"ר אפריים הלפרין, כאן בדוקטורס. הריון בריא, אהובה