בחילות
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בשבוע ה-6 לפני בדיקת אולטרסאונד , אני לא מפונקת אבל סובלת בצורה נוראית מבחילות עד כדי כך שאני לא מרוכזת בעבודה, על הפנים שלי רואים שאני סובלת בשקט, זה ממש נוראי והרגשה מבחילה ומגעילה רק כשאני אוכלת זה מפסיק ל- 5 דקות. מה לעשות .......הצילו.... היום אכלתי לימון שלם בסתר בעבודה אבל זה עזר בדיוק ל- 5 דקות... זה בלתי נסבל... מה לעשות???....מה לאכול.... מה לשתות... כלום לא עוזר....
שלום, תלחצי על תמונת המקלדת בצד שמאל של העמוד, ותגיעי למאמר - מה עושים כנגד צרבות ובחילות בהריון. גם אם תעשי חיפוש בפורום זה,לפי בחילה או בחילות, תקבלי טיפים של בעלות נסיון. אם העצות לא יעזרו, רופא יוכל לייעץ לגבי טיפול תרופתי. הריון בריא, אהובה
אני בשבוע 7 מרגישה בדיוק כמוך. לי עוזר מאוד הקרם קרקר של אוסם ללא מלח וללא סוכר.