הפרשות חומות, שבוע7.5
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, הופיעו לי הפרשות חומות לפני כשעה, אני יודעת שזה שכיח בתחילת הריון , אבל מתי צריך לדאוג? האם לרוץ מחר לרופא או להמתין ליום חמישי - יש לי תור לאולטרסאונד. תודה
שלום דני ! אם אין דימום ממש, אין מה לרוץ לרופא, ממש לא מדובר במשהו שקרוב למצב חירום. מחר תוכלי להיבדק, ולראות באולטראסאונד שהכל תקין. הריון קל ומוצלח !
שלום דני, אני בשבוע 6 לפני בדיקת אולטרסאונד וגם לי היו הפרשות חומות פניתי לרופא שלי לבדיקה , הוא בדק ואמר בסדר. עבור הרופא הפרשות חומות זה כמו דימום. אני מתעמלת בסטודיו סי וכנראה שהמאמץ שהפעלתי בהתעמלות גרם לכך. כיום הפסקתי את ההתעמלות והחלטתי לנוח כדי לשמור על ההריון - כך גם המליץ הרופא אני מאוד ממליצה לא להתאמץ ולנוח ובהצלחה לשתינו