תנועות חלשות
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני בשבוע 21 ומרגישה רק תנועות חלשות פנימיות, לא משהו שאפשר להגדירו בעיטות. איני בארץ, ובבדיקת האולטרה מופיע הביטוי fundo anteior placenta . האם מדובר בשליה קמית? האם זה יכול להסביר את התנועות החלשות? או שזה פשוט מתאים לשבוע הזה. תודה.
לקריאה נוספת והעמקה
שלום לך ! התנועות המורגשות בתחילה הן עדינות ודומות לרפרוף או בועות, ובהחלט לא מזכירות בעיטות. לגבי המינוח הרפואי (זו לא אנגלית, זה נשמע דומה יותר לספרדית ?) - אינני רופאה, אבל "פונדוס" הוא הקרקעית, החלק הגבוה של הרחם (הקרוב לסרעפת), וכנראה הכוונה שהשילייה השתרשה בחלק זה של הרחם. המשך הריון קל ובריא !