שאלה בעיניין אנטיביוטיקה בהריון.....
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב שאלתי היא זאת:נימצא כי אני צריכה לקחת אנטיביוטיקה מסוג moxyvit לדלקת בדרכי השתן .אני מעוניינת לדעת אם מותר להשתמש באנטיביוטיקה מסוג זה במהלך ההריון. תודה על כל תגובה ועזרה שבוע מוצלח לכולן\ם saron
שלום, אני לא רופאה. מידע מהרשת : על moxyvit: http://www.infomed.co.il/drug1.asp?dID=31 תלחצי שם על "אזהרות מיוחדות" ותקראי מידע לגבי שימוש בהריון. חוץ מזה, אני מקווה שהרופא שנתן את האנטיביוטיקה, מודע להריון שלך. אבל !! הכתובת המוסמכת לנטילת תרופות בהריון היא אחד המרכזים הטרטולוגים, שרשימה שלהם תראי, אם תלחצי על תמונת המקלדת מצד שמאל -"הריון ולידה-אתרים ברשת", שם בסוף רשימת המאמרים. בירושלים - פרופ' אורנוי, טלפון 02-6243663 או 02-6243669 אני מקווה שתקבלי בקרוב תשובה גם מד"ר קונדריאה., לשאלתך הקודמת. תרגישי טוב, אהובה
על העזרה.והתמיכה saron