בדיקות גנטיות
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום אני בהריון בשבוע השביעי הייתי מעוניינת לדעת אילו בדיקות גנטיות כדאי/יש לבצע אני חצי רומניה וחצי ספרדי ובעלי חצי תוניסאי וחצי טריפולטאי הייתי שמחה לדעת אילו בדיקות יש לעשות תודה
שלום נילי, יש פורום בדיקות גנטיות, - http://www.ynet.co.il/home/0,7340,L-2216-12373,00.html מידע כללי אודות בדיקות גנטיות באתר של משרד הבריאות - http://www.health.gov.il/pages/default.asp?pageid=863&parentid=854&catid=116&maincat=35 הריון בריא, אהובה
שבת שלום לך לפני שנכנסתי להריון הראשון שלי, פניתי לרופא נשים אמרתי לו את העדות שלי ושל בעלי, ואחרי זה הוא התאים לנו בדיקות גנטיות לבצע לכן אני ממליצה לך לפנות ולהתייעץ עם הרופא נשים שלך בהצלחה
שלום נילי! קודם כל מזל טוב אם את חברה בקופת חולים כללית מושלם אז מגיע לך שרות יעוץ גנטי חינם, אחות מקלידה את הנתונים שלך ושל בעלך למחשב ומוציאה לך תדפיס עם כל הבדיקות הגנטיות שאתם צריכים לעבור. בהצלחה