עוד שאלה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
השאלה שלי היא אחרי כמה זמן הכי פחות מיום הביוץ ניתן לעשות בדיקת דם להריון? ואם עברו בין 9-12 יום לאחר הביוץ ובבדיקת דם יצא לי תוצאה 2.86 כלומר שאיני בהריון יכול להיות שאחרי פרק זמן כזה עדיין לא יהיה ניתן לזהות בבדיקת דם הריון? הביוץ היה ביום שבת/ ראשון /שני /שלישי ואת בדיקת הדם ביצעתי ביום שבוע אחרי ביום רביעי את החזור שלי אני אמורה לקבל שוב שבוע אחרי הבדיקה ביום ראשון. תודה
שבת שלום לך הכן הבדיקת דם מוכיחה שאינך בהריון, כדי שתוכלי לישון בשקט ממולץ לבצע שוב בדיקת דם(רק בשביל ההרגשה שלך) בהצלחה