ריצה במהלך הריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, אני בחודש הראשון להריוני ואני רצה 3 פעמים בשבוע כ-20 קמ בסך הכל. אני מעונינת לדעת מה ההנחיות לגבי ריצה בהריון. אני מתאמנת שנים ואני רצה באותה תדירות כבר כשנתיים. הרופא הזהיר לגבי פעילות גופנית עצימה ובכלל ריצה.האם ריצה בעצימות כזו מהווה סיכון להפלה (היתה לי הפלה טבעית לפני כמה חודשים)? האם אפילו שגופי רגיל לפעילות גופנית, ריצה מהווה סיכון? האם מיתון הריצה צריך להתבטא בעבודה על דופק נמוך או שרצוי למתן את זמן הריצה עצמו? אשמח להמלצה מיקצועית בענין
שבת שלום הכן כן, פעיולת גופנית לא מבוקרת במהלך הריון יכולה לסכן את העובר לכן מומלץ להתייעץ ברופא נשים שלך בהצלחה והריון קל