דליות בפות
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בהריון בשבוע ה- 14 כבר כמה ימים יש לי תחושה מוזרה, כאילו יש לי בגוף טמפון לא במקום או משהו דומה (סליחה על התיאור) ביקשתי מבעלי שיסתכל והוא ראה מעין סגול כמו דליות בתוך הפות. האם זה מסוכן? מה ניתן לעשות? זה לא כואב לי אבל מאוד מציק והאמת שמבייש אותי לגשת לרופא בעניין. מה זה לדעתכם? תודה מראש, ר.
שלום, אני לא רופאה. אין שום סיבה שבעולם שצריכה לגרום לך להתבייש. כל בדיקה גינקולוגית היא מטבע הדברים מביכה, אבל זה טבעי וזאת עבודתו של הרופא . מציעה לך לגשת להיבדק וכך תוכלי לדעת בדיוק מה הבעיה, ואיך ניתן לטפל או להקל. לגבי דליות - http://www.ynet.co.il/home/1,7340,L-2309-14008-9012507,00.html שוב, כדי שתדעי אם זה אכן דליות או משהו אחר, גשי לרופא, חבל שתסבלי. תרגישי טוב, אהובה