תרופות בהריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום לאן ניתן לפנות כדי לברר לגבי לתורפה מסוימת האם אפשר להשתמש בה בהריון?
שלום נועה, ניתן לפנות לאחד המרכזים הטרטולוגים, רשימה שלהם - בצד שמאל של העמוד, אם תלחצי על תמונת המקלדת, תגיעי לרשימת מאמרים שבסופה תמצאי את הרשימה עם מספרי הטלפון. אהובה
שבת שלום הכי מומלץ לפנות לרופא נשים שלך, אחרי הכל הוא מכיר אותך ואת הבעיות הרפואיות שלך בהצלחה והריון קל
אני כיום נמצאת בשבוע 17 להריוני אני סובלת מכאבי ראש ממושכים שיכולים להימשך שלושה ימים האים מותר לי לקחת כדורים נגד כאב ראש כגון: אדויל,אקמול,דסקמול אשמח לקבל תשובה .