מתה מפחד
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום אני נוטלת גלולות כבר חצי שנה. תמיד קיבלתי את המחזור החודשי באותו יום, אולם הפעם הוא מאחר ביום אחד. לקחתי את כל הגלולות -ולא פיספסתי שום גלולה - גם לא שילשלתי או הקאתי אני מאוד לחוצה. האם איחור במחזור בזמן לקיחת גלולות הוא נורמלי ??? ואם כן כמה זמן ??? האם אני בהריון ???
נעה שלום, כדי להיות שקטה, את יכולה לעשות בדיקת דם, שנותנת תשובה חד-משמעית. בכל מקרה, אם לא פספסת אף גלולה, ולא לקחת אנטיביוטיקה בזמן השימוש בגלולות, עד כמה שידוע לי, אין סיכוי שאת בהריון. מיום אחד לא הייתי נלחצת. מנסיון של שנים רבות של שימוש בגלולות, זה יכול לקרות. בכל מקרה, אם את נוטלת אנטיביוטיקה בזמן גלולות, תשתמשו גם בקונדום, מפני שאז יש אפשרות שהגלולות לא יספקו הגנה. אני אישית אף פעם לא השתמשי בקונדום בנוסף, ולא נכנסתי להריון לא רצוי. אז אל דאגה. גלולות מספקות הגנה מצויינת, אם לוקחים אותם כל יום, בסביבות אותה השעה (לא חייב להיות בדיוק באותו הזמן). מקוה שהכל בסדר