הפרשות חומות
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, אני בשבוע 10 +4 ויש לי כל הזמן בעיקר בבוקר הפרשות חומות (לא שחורות) ולא הרבה וזה זבערך עד שאני עושה את הפיפי השלישי שלי לאותו בוקר, חשבתי שאולי זה בגגל שלא שתיתי כל הלילה אז אין הרבה נוזלים בגוף לכן יש יותר הפרשות וזהו אח"כ זה נעלם לכל היום..ממה זה יכול להיות האם כדאי לעשות משהו???
שלום לך! אני לא רופאה, ומציעה להתחיל מהשאלה האחרונה : אין הרבה מה לעשות בשלב מוקדם כזה. אפילו תמיכה הורמונלית אינה יעילה אחרי שבוע 10. בשלב הזה, השילייה מתחילה לתפקד וליצור הורמונים (עד עכשיו הם הופרשו מהשחלות), ולפעמים השינוי הזה מביא איתו הכתמה קלה. אני לא יודעת מה הקשר בין ההשכמה בבוקר לבין הדימום, אבל אם זה הסימן היחיד - לא נראה לי שיש מקום לדאגה. בביקור הבא אצל הרופא תזכירי את הנושא ותתייעצי איתו, אולי הוא ימצא מה הגורם. המשך הריון קל ובריא !