מחזור
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
הי, אנחנו מנסים להכנס להריון כחצי שנה, החודש, כ-10 ימים לאחר הביוץ אני מרגישה כאב הדומה לכאב בתחילת המחזור. הכאב נמשך כבר יומיים, אך עדיין לא קיבלתי. הבנתי כי קיימים לעיתים סימפטומים הדומים למחזור רגיל המופיעים גם בהריון - האם גם סימפטום כזה מוכר למישהי, או שאני פשוט עומדת לקבל? תודה
שלום אליזה ! באופן כללי, התחושות בהריון מאד צעיר דומות מאד לתחושות שלפני מחזור, לכן קשה להסיק מסקנות מהרגשה כזו או אחרת. עוד כמה ימים של המתנה בסבלנות, ותוכלי לבדוק ולקבל תשובה ודאית. בהצלחה !