איחור במחזור
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
חברתי נטלה לפני כחצי שנה גלולות ואז המחזור היה סדיר וקבוע, כיום כאשר היא אינה נוטלת גלולות, יש איחור במחזור של כמעט שבוע וחצי, יש לציין שלא היתה "שפיכה בפנים" כמו כן לא חדרתי אליה עד הסוף, האם זה סביר?, האם ייתכן שהאיחור נובע בגלל לחץ, איך אפשר לדעת האם האיחור הינו איחור רגיל או שמא הריון, לטענתה כשהיפסיקה לקחת את הגלולות המחזור לא קבוע.....
שלום חיים ! יש רק דרך אחת לדעת בבירור - לבצע בדיקת דם, ותוך כמה שעות תדעו בדיוק מה המצב. בהצלחה !
כשהריון אינו רצוי מומלץ להשתמש בגלולות או בקונדום... מאשר להיות לחוצים