הריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, קיימתי יחסי מין ופחות מ-24 שעות לאחר מכן, לקחתי את הגלולה של "היום שאחרי", ו-12 שעות לאחר מכן לקחתי עוד גלולה כזאת.. מהם הסיכויים להיכנס להריון בכל מקרה? (אני סובלת מאז מכאבים מדי פעם בגב התחתון, ומכאבים בשדיים..) אני צריכה לציין כי מאז קבלתי את המחזור פעמיים, בהפרש של שבועיים, למרות שבדר"כ אני מקבלת בהפרש של לפחות חודש אם לא יותר.. (המחזור השני היה מאד חלש) אודה על התייחסות של מנהל הפורום..
שלום מרב ! אם את מחפשת רופא שיענה לך כמנהל הפורום - כדאי שתפני את שאלתך לפורומים כמו גניקולוגיה, או הריון ולידה בסטארמד או בדפי בריאות. כאן אין רופא זמין, רק הרבה תמיכה וסיוע הדדי. לשאלתך - הסיכויים מאד מאד קלושים שמדובר בהריון, אבל רק רופא יוכל לבדוק אותך ולתת תשובה ודאית. בהצלחה !