ירידת מים אחרי דיקור לבדיקת מי שפיר
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
עברתי לפני שלושה ימים דיקור לבדיקת מי שפיר (בשבוע 19 להריון), לאחר יומיים מהבדיקה התחלתי לחוש ברטיבות, ויש לי הפרשה של מספר טיפות על התחתונים. האם מדובר בירידת מים? האם עליי לפנות לרופא מיידית או שישנן עוד אינדיקציות שאמורות להופיע במקביל אם אכן יש בעיה? (יש לציין כי אין לי חום או דימום). מה הקריטריונים לזיהוי בעיה אחרי דיקור מי שפיר, ותוך כמה זמן מהבדיקה הם לרוב מופיעים?
שלום לך ! גם אם היה כאן רופא, נראה לי לא רציני לצפות לאבחנה ע"פ התיאור בלבד. אני מציעה לך לגשת לחדר המיון, ובתוך דקות ידעו לומר לך אם יש מי שפיר בנרתיק, ואם יש צורך בטיפול כלשהו. בהצלחה !