לקראת הריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב! אני ובעלי מתכננים ילד בזמן הקרוב , בקרוב נעשה בדיקה גנטית ואת החומצה הפולית אני לוקחת כבר מס' חודשים רציתי לדעת : 1.האם טיפול הסרת שיער בליזר באזור פס הבטן (מהפופיק ומטה) עלול להזיק בתקופת הכניסה להריון, או ההריון עצמו? 2.כרגע חזרנו מטיול קצר בתילאנד ולשם זהירות לקחנו תרופה חדשה נגד מלריה הנקראת : "MALERON" האם יש איזה איסור כניסה להריון לאחר לקיחתה ? ידוע לי שאנשים הלוקחים תרופה דומה בשם לוריאן (נדמה לי) נגד מלריה צריכים להמתין לפחות שלושה חודשים מתום לקיחתה עד לתחילת הריון . תודה רבה מראש יעל
שלום יעל ! לגבי השאלה השנייה שלך, מומלץ לפנות לאחד המכונים הטרטולוגיים לקבלת תשובה מוסמכת (אם תקליקי על צילום המקלדת משמאל, תמצאי בסוף הרשימה את כל הטלפונים). באותה הזדמנות תוכלי לברר גם לגבי הטיפול בלייזר. בהצלחה !
שלום יעל, אני לא רופאה. יש בדוקטורס פורום הסרת שיער בלייזר, .שמנהלת אותו מי שמשווקת את מכון care. אחת מהתשובות שלה - http://www.doctors.co.il/m/Doctors/a/Forums/xFF/Read/xFI/1144/xPG/11/xFT/26/xFP/34 (הקטע האמצעי בתשובה) אני מצטרפת לצליל, בהמלצה לברר את הענין גם באחד המכונים הטרטולוגים. אהובה