שיליה אחורית נמוכה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, אני בשבוע 12 , בעקבות כאבים בצד ימין למטה הופנתי לבדיקה. חזרתי עכשיו מ US ואלה היו הממצאים: "שיליה אחורית נמוכה מגיעה עד הצוואר ומכסה אותו בחלקו" מה זה אומר והאם עלי לפנות לרופא? תודה מראש.
שלום לך ! כאשר השילייה מכסה את צוואר הרחם, כל תזוזה שלה עלולה לגרום דימום,. לכן טוב שאת יודעת שזה המיקום אצלך, ואם תראי דימום - תדעי לומר לרופא על מיקום השילייה. מעבר לכך אין צורך בבדיקות נוספות או מעקב מיוחד. הרבה פעמים השילייה "עולה" כאשר הרחם מתמתח וההריון גדל, ומתרחקת מצוואר הרחם. אם היא תישאר באותו מיקום, לקראת סוף ההריון יעריכו מה אחוז הכיסוי של הצוואר, ואם יש אפשרות ללידה וגינלית או שיש צורך בניתוח. הריון קל ובריא !