תוצאות חלבון עוברי ----חשוב!!!----
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום הנני בת 29.9 ע"פ תוצאות הבדיקות של החלבון עוברי נמצא כי : סיכון לפי גיל והבדיקות 1:1704 סיכון לפי הגיל בלבד 1:835 ידוע כי הנורמה היא: 1:381 1:9999 1 האם ע"פ תוצאות אלו כדאי לגשת לבדיקת מי שפיר? 2 עלי לציין כי בשני הילדים הקודמים קיבלתי תוצאות טובות יותר האם יש השפעה איזשהו הסבר לכך? אשמח לקבל תשובה בהקדם תודה מראש.
שלום ענבר ! אני לא רופאה, בבדיקה קיבלת תשובה שמצמצמת את הסיכון שלך לעומת הסיכון לפי גיל בלבד - וזה אומר שהתוצאות טובות, ואינן מצדיקות בדיקת מי שפיר (אלא אם יש ממצא מיוחד, נוסף) . הגיוני שבילדים הקודמים התוצאות היו טובות יותר, כי החישוב משקלל גם את גילך, וככל שאת צעירה יותר - הסיכון נמוך יותר. הריון קל ובריא !