ווסת והריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, האם קיימת תופעת של ווסת בזמן הריון? ואם כן, באילו שלבים של ההריון? האם גם בזמן הווסת הראשונה שאמורה היתה להגיע מיד לאחר ההתעברות? מתי זה דימום שמצריך בדיקת רופא? תודה מראש
אינני רופאה, אך אני מכירה מספר מקרים בהם, על אף הריון, היה דימום חודשי מספר פעמים, ממש כמו וסת. לכן, אם את מנסה להיכנס להריון, את יכולה לעשות בדיקת דם או בדיקה ביתית לבדוק האם את אכן בהריון. בהצלחה!
שלום שרה ! כמו שכתבה לך אורית, יש הרבה נשים שיש להן דימום גם במהלך השליש הראשון של ההריון, במיוחד בתאריכים בהם היה אמור להגיע המחזור. זה לא נדיר, לא מסוכן בד"כ, אבל מצריך מעקב רפואי. כל דימום בכמות של יותר מכמה טיפות מצדיק בדיקת רופא, גם אם אינו מסכן את ההריון. בהצלחה !