הפרשות חומות
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בשבוע 9 + 5 והיו לי קצת דימומים ביום שישי שבת ראשון, כל יום פעם אחת. הייתי אצל הרופא שלי ביום שני והוא בדק וראה שהכל בסדר..יש דופק, ההריון מתאים לגיל העובר וצוואר הרחם סגור... מיום שני, שלישי, והיום יש לי הפרשות חומות בהירות (לא שחורות), מה זה יכול להיות?? האם זה תקין??יש סיה לדאגה?? האם בשלב כזה צריך לראות באולטרסאונד את העובר זז?? כי ראיתי אותו זז טיפה ביום שישי וביום שני לא?? תודה רבה
שלום לך ! אני לא רופאה. בד"כ הפרשות חומות קשורות לשארית מהדימום שהיה והסתיים, אבל חשוב להיות במעקב. (לפעמים הן קשורות לרמות פרוגסטרון נמוכות, אבל בשלב ההריון שלך זה אמור לחלוף בקרוב). אם רואים שלעובר יש דופק - לא חייבים לראות תנועות (גם הוא ישן לפעמים...), אבל בהחלט חשוב להמשיך במעקב אצל הרופא המטפל כל עוד יש כתמים או דימום. הריון קל ומוצלח !