חלבון עוברי- דחוף
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני בת 30 בהיריון 19 שבועות .קיבלתי תשובת חלבון עוברי עם תוצאת סיכון 1-616 מה זה אומר.
שלום לך ! כדאי לגשת עם תוצאות הבדיקה לרופא המטפל. יש סיכון מחושב לפי גילך בלבד, ויש סיכון משוקלל לפי הגיל ותוצאות הבדיקות. התוצאה שלך לא מצדיקה בדיקת מי שפיר ע"ח הקופה, אבל אולי כדאי שהרופא יסביר לך איך חושבה התוצאה ואם היא סבירה. (במילים פשוטות - אם יבדקו קבוצה של 616 נשים בגילך, עם תוצאות זהות, יוולדו 615 ילדים בריאים, ורק ילד אחד פגוע. זה סיכון של 0.16%, כלומר 98.4% שהכל תקין אצלך.) בהצלחה !