חלבון עוברי מול שקיפות עורפית
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, אני בת 29.10. בשקיפות העורפית יצאה לי תוצאה של 1:6921 סיכוי לתסמונת דאון בחלבון עוברי יצאה תוצאה של 1:348 סיכוי לתסמונת דאון. מה עושים הלאה? הסיכון המשוקלל (שאני לא יודעת מה הוא) עדיין משאיר אותי בסיכון נמוך נכון? הסיכוי הנמוך הזה שווה את הדיקור שמעמיד את העובר בסיכון?
שלום גל ! שאלת שאלה קשה... אני מציעה לך להריץ חיפוש על "מי שפיר", ותקראי הרבה דעות בעד או נגד הבדיקה. אמח מקווה שזה לא יבלבל אותך עוד יותר... בהצלחה !