עיסוי עם בלון כהכנה ללידה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום לכם, רציתי לשאול עד כמה מומלץ (ומה דעת הרפואה בנושא) להשתמש בבלון ("הפי-נו") לעיסוי הנרתיק כהכנה ללידה? האם עדיף להשתמש בעיסוי שמנים, הדרך הישנה יותר? עד כמה יכול הבלון לעזור במניעת חתכים וקרעים בלידה (בהנחה שהתינוק במשקל ממוצע)? תודה רבה.
שלום קרן, מתשובות של רופאים : "אפי-נו" אינו מכשיר רפואי. אני מצטטת תשובה של ד"ר צחי בן-ארויה מוולפסון : "למיטב ידיעתי, יעילות המכשיר כמו גם הסיבוכים הקשורים בו, לא ניבדקו בצורה מבוקרת ומסודרת, ועל כן קשה לי להתייחס לשאלתך בצורה מבוססת." 7/03 אהובה
תודה רבה אהובה...