מהם תנועות עובר?
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני בשבוע 21, ומדי פעם, חוץ מדופק חזק שני מרגישה בחלק העליון של הגוף, אני מרגישה כמו דופק חלש למטה, האם אלו התנועות?
שלום לילך ! את התנועות הראשונות קשה לתאר : זה דומה לתחושה של דג ששוחה לך בבטן, או של גזים שמסתובבים בפנים. לפעמים חשים גם תנועות קצובות, אבל לא ממש בהתחלה. בעוד שבוע או שבועיים בוודאי כבר תחושי היטב את התנועות, ואז תוכלי להביט אחרונה ולדעת אם מה שאת מזהה עכשיו אלו אכן אותות החיים הראשונים מהעובר... המשך הריון קל ובריא !