אנחנו בהריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לאחר ששיגעתי אתכן לגבי הסברים איך להשתמש בערכת הביוץ ואיך לתכנן ולפגוע בזמן המתאים, אנחנו בהריון, רק שכעת אין לי מושג מה עושים. ראשית גיליתי זאת בבדיקה ביתית, יומיים לאחר מכן פניתי למרפאה וערכתי את כל הבדיקות, כעת קבעתי 2 תורים לרופאי נשים (האחד במרפאה שאין בה מכשור, והאחרת עשירה ומצויידת) מה מצפה לי עכשיו בטרימסטר הזה? דרך אגב אני נוטלת חומצה פולית להמשיך בינתיים (3 חודשים) נכון? בתודה
שלום הילה ! מזל טוב על החדשות הטובות !!! אם תקליקי על צילום המקלדת משמאל, תמצאי קישור לשני אתרים של מעקב הריון אינטראקטיבי. תתחילי שם, וכל נושא שתרצי להרחיב בו - אנחנו כאן... הריון קל ומוצלח !