בחילות במיוחד משתייה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, אני בשבוע השמיני להריון. מזה כשבועיים אני חשה בחילות נוראיות עד כדי כך שאני מתעוררת בליילה מזה.(אנני מקיאה). בעקבות הבחילות קשה לי לשתות במיוחד, ניסיתי סוגים רבים של משקאות ושום משקה לא עושה לי טוב, לאור העובדה הזאת אני לא מרבה בשתייה. לגבי אוכל הבעיה פחות חמורה. ברצוני לשאול: האם תופעה זו מוכרת לכם? מה ניתן לעשות? אשמח לקבל ישועה. תודה מראש
שלום מישל ! השתיה שהיתה לי טובה ביותר בתקופת הבחילות היתה פשוט מים קרים מאד, לפעמים עם לימון. הקור מקהה את הבחיללה ומקל על השתייה. בהצלחה !