האם יש קשר בין אנטלגנציה לבין הפעילות של העובר
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום אני בשבוע ה-21 וכבר מסוף החודש הרביעי - תחילת החמישי אני מרגישה את בעיטות העובר.חשוב כמובן לציין שזהו ההריון הראשון ושראו בטן של הריון (בטן תחתונה נפוחה)כבר בשלבים מוקדמים(בערך מסוף חודש שני) .הרופאים לא ציינו שהעובר גדול יחסית לגילו,לכן אני מניחה שהוא בגודל נורמלי.(בהתחלה חשבתי שאולי הוא פשוט גדול ולכן אני מרגישה תנועות). שמעתי שיש קשר בין פעילות מוקדמת של העובר לבין אינטלגנציה.האם זה נכון ?
שלום אתי ! אני לא שמעתי על קשר כזה, אבל יש עוד המון דברים שלא שמעתי עליהם... כן שמעתי על מחקר שהראה כי כאשר התייחסו לילד כאל גאון - הוא אכן נטה "להגשים את הציפיות". נחמד להאמין שבבטנך צומח ילד אינטיליגנטי במיוחד, ואני בטוחה שאם תתייחסי אליו כאל ילד כזה - יש סיכוי טוב שכך אכן יהיה. המשך הריון קל ומוצלח !