הריון ותרופות
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
דחוף! היום בבוקר גיליתי בעזרת בדיקת סטיק שאני בהריון. לפני כשבוע סבלתי מאוד מפטריה (קנדידה אלביקנס) בנרתיק וקיבלתי טיפול תרופתי חד-פעמי ע"י פלוקנול 150מ"ג (כדור אחד). קראתי בדיעבד שמומלץ מאוד לא ליטול אותו בהריון. אני בלחץ נוראי. אודה לתגובה דחופה.
שלום איריס, קודם כל, בשעה טובה ! כדאי שתתקשרי לאחד המכונים הטרטולוגים, ותבררי לגבי התרופה שלקחת. אני מקוה מאד שתקבלי תשובה מרגיעה. טלפון 02-6243663 02-6243669 פרופ' אורנוי , בין השעות 9-15. יש רשימה מלאה של המכונים , אם תלחצי על תמונת המקלדת בצד שמאל של העמוד. אני מאמינה שגם הרופא שנתן לך את הטיפול, יוכל לתת לך תשובה. תרגישי טוב, אהובה