דימום בהריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני בתחילת שבוע 21, עד כה כל הבדיקות תקינות. היום ראיתי כי הופיע דימום קל, משהו כמו כמה טיפות. נורמאלי? יכול להיות ממאמץ? לתשובה מהירה אודה.
לקריאה נוספת והעמקה
שלום לילך ! אני לא רופאה, אין כאן רופא זמין. דימום קל כמו שאת מתארת בד"כ אינו מסוכן - או שיש לך שילייה נמוכה שכל תזוזה שלה משחררת כמה טיפות דם, או שצוואר הרחם (שמאד רגיש ומלא כלי דם בהריון) נשרט וזו הסיבה לדימום. אם הדימום לא חזר, ואת מרגישה טוב (מרגישה כבר תנועות עובר ?) סביר להניח שאין לו משמעות, אבל אם את מודאגת - תמיד כדאי להיבדק ע"י הרופא המטפל. המשך הריון קל ובריא !