תוצאה מוזרה לחלבון עוברי האם לעשות מי שפיר
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אשתי עשתה בדיקת חלבון עוברי לפני כחודש התוצאות הן: afp = 1.21;ריכוז ng/ml 46.41 hcg =2.09;ריכוז iu/ml 40.08 ue3 = 0.83;ריכוז nmol/L 3.92 עובר יחיד כאשר גיל ההריו הוא 17 ,משקל 58 הסיכון לפי גיל בלבד 1:584 הסיכון בשילוב גיל ובדיקות הינו 1:371 למרות ששלושת הבדיקות בגבולות הנורמה האם יש כאן טעות? האם ישנה דרך לבדוק את הסיכון המשוכלל על פי הנתונים לעיל? האם יש צורך בבדיקת מי שפיר? תודה על העזרה.
שלום שרון ! הסבר תוצאות הבדיקה צריך להתבצע ע"י רופא, וכאן אין רופא זמין. מכיוון שהתוצאה שלכם מצדיקה ביצוע מי שפיר ע"ח המדינה (לסיכון מעל 1:380), אני משערת שישלחו אתכם לייעוץ גנטי לפני ביצוע הדיקור - זו הכתובת לכל השאלות. חשוב לזכור שחלבון עוברי זו רק בדיקה סטטיסטית, ושמעתי גם על הריונות עם תוצאה גרועה בהרבה שהסתיימו בילד בריא, מקווה שתקבלו תשובות טובות, ובהצלחה !