חשש להפלה...
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום שוב אני בסוף חודש שני , ואני די חוששת, בודקת לעיתים תכופות אם אין לי דימום או משהו שיכול להעיד על הפלה, אין סיבה מיוחדת , ב"ה אני בריאה והכל תקין, אבל אולי מישהי יודעת מה הסימנים , או איך אני אמורה לשעת שההריון בריא ותקין והכל בסדר?
שלום ג'וד ! מה שאת מתארת אילו חששות טבעיים, שרוב הנשים בהריון עוברות אותם. מדי פעם תוכלי לקבל "אותות חיים" מהעובר שלך - אולטראסאונד שבו רואים דופק, שקיפות עורפית, סקירת מערכות... ויותר מאוחר, התנועות שלו יהיו הוכחה תמידית שהכל בסדר אצלו והוא ממשיך להתפתח. עד אז, צריך הרבה סבלנות ואמונה בגוף שלך ובטבע, שדואגים שהכל יימשך כראוי. אין סימנים חד משמעיים שיעידו מראש על הפלה, לכן במקום לחפש סימנים כאלה, עדיף לחשוב בצורה חיובית ולהאמין בעצמך ובעובר בקטן שבתוכך. המשך הריון קל ובריא !