התקררות + כאבי חניכיים- שבוע 18
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום האם תופעה של כאבי חניכיים בהריון נפוצה? ואיך ניתן לטפל/ להקל על כאבי החניכיים? וההתקררות מזיקה לעובר? (כבר שבוע ימים..) דניאל
שלום דניאל, אני לא רופאה, לפי מיטב ידיעתי, יש נטייה גבוהה יותר בהריון לדלקת בחניכיים. ממליצה לגשת לרופא השיניים ולטפל. לפעמים זה עניין של ניקוי אבן ולעיתים טיפול אחר. כדאי שתקראי כאן - http://www.shinaim.co.il/artindexpregnant.htm לגבי התקררות, כדאי לגשת לרופא משפחה. אהובה