נסיון להיכנס להריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום,רציתי לברר לגבי בעיה של הקדמת מחזור מה שגורם לי לפספס את יום הביוץ{היות ואני שומרת טהרה},,,,המחזור האחרון שלי היה ב15 ל9 וקיבלתי מחזור עכשיו ב9 ל10,,,,,,המחזור בעצם הקדים לי בשבוע,,,,,,,,,,,,,,, מה אני אמורה לעשות? על מנת לדעת את יום הביוץ,,,,,,,,,,,,,,,,,
יש בבתי המרקחת ערכות נהדרות (ומאוד יקרות) לבדיקת ביוץ או שניתן לעשות מעקב זקיקים אצל רופא הנשים שלך
שלום מיכל ! בנוסף לעצה הטובה שקיבלת, אני רוצה להציע לך כיוון נוסף : אם המחזור קצר, ואת "מפספסת" את יום הביוץ בגלל הטבילה - נסי ליצור קשר עם מכון פועה : http://www.puah.org.il. שם מתמחים בנושאי פוריות ע"פ ההלכה, וידעו להתאים לך פתרון מקצועי ויעיל לבעייה. בהצלחה !