נטילת ויטמין C
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, אני בשבוע השמיני של ההריון, נטלתי כמה פעמים תוספת ויטמין C (בנוסף לזה שבפרנטל) של כ-250 מ"ג (סה"כ כ-350 מ"ג). כעת נודע לי שאסור לקחת תוספות מסוג זה בהריון. האם יש לי סיבה לדאגה? מהו המינון המכסימלי של ויטמין C המותר בהריון? אודה על תשובתכם.
שלום נגה ! אני לא רופאה. כדי לקבל מידע בדוק על תרופות / תוספים והשפעתם על העובר - כדאי להתקשר לאחד המכונים הטרטולוטגיים. אם תקליקי על צילום המקלדת משמאל, תמצאי את רשימת המכונים והטלפונים שלהם. בהצלחה !