איך לתכנן בת!!!
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
במשך שלוש פעמיים ניסתי לתכנן בת!! ולא הלך לי וכיום אני עם שלושה בנים מקסימים ומתוקים. אך מה לעשות אני מתה לבת! אם למישהו יש מידע על תכנון מוקדם של בנות אנא כתבו לי. תודה מראש! שגית
לקריאה נוספת והעמקה
שלום שגית ! גם אני מאוד רציתי בת נוספת. קראתי המון שיטות, ניסינו, ו...יש לנו נבחרת של בנים ! חמודים, מוצלחים, הכל טוב - רק שהשיטות לא ממש הוכיחו את עצמן... הדרך המדעית היחידה שאני מכירה היא הפרדת זרע והפריית מבחנה, אבל אני מעריכה שאת מחפשת דרכים פשוטות יותר. מקווה שתצליחו - יש לך 50% סיכויים לפחות... בהצלחה !