כאב ראש
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום... אני נמצאת בשבוע 16 + 3 ימים להריון, אני חיה בחו"ל... אתמול סבלתי מכאב ראש (שלא מרפה ממני גם היום) ובסופו של דבר בשעה 3 בלילה נכנעתי לו והאפשרות היחידה שהייתה לי על מנת להקל את הכאבים הייתה לקחת כדור אדוויל (ג'ל) .. אלה הכדורים היחידים שיש לנו בבית כרגע.... ואני מודאגת שמא גרמתי נזק לעובר (שעכשיו עושה את הדברים להרבה יותר קשים ומסובכים... אני מרגישה אותו.. ולפעמים במיטה רואים אותו מעוות את הבטן) האם יש כדורים שאני כן יכולה לקחת בלי לפחד שאני גורמת לנזק .. הכל כמובן לא בהגזמה מבחינת כמות הכדורים... אני אשמח לתשובה מהירה.. נראה לי שגם היום אני אצטרך לקחת משהו על מנת להעביר את כאב הראש... מועדים לשמחה