עובר באולטרה-סאונד
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
רציתי לשאול מאילו ערכי בטא אפשר לראות עובר באולטרה-סאונד? ביום א' שעבר היה לי 600 ושבוע לאחר מכן, בשבוע 5 וחצי להריון, ראו אצלי באולטרה-סאונד רק שק הריון ושק חלמון. לא ערכתי בדיקת בטא נוספת אך לפי חישוב ההכפלה הבטא היתה אמורה להיות בערך 5400. האם זהו ערך שבו מצופה לראות את העובר? תודה וחג שמח!!
שלום ענת ! אני לא רופאה, ויש פורומים מיוחדים (בסטארמד יש שניים טובים, ד"ר חזן כרגע בחופש) בהם תקבלי תשובה מוסמכת. ממה שזכור לי - סביב בטא של 2000 (או שבוע 6) אפשר לראות התחלה של עובר, אבל מה שקובע הוא גיל ההריון, ולא רק הבטא. בהצלחה !