הריון - שאלה חשובה !!!! דחוף !!!!!!!!!
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני בשבוע 7 להריוני . היום עשיתי בדיקת אולטרסאונד ראשונה . הרופא אמר שיש שק הריון , יש עובר, יש דופק אבל יש גם מעט נוזל שנצפה ליד שק ההריון . מה זה אומר ? האם יש בעייה ? עזרו לי - דחוף !!!!!!!!!!!
שלום ליאת ! כדאי להפנות את השאלה לפורום אולטראסאונד, כאן או בסטארמד. אין לי מושג במה מדובר, אבל אם היתה סיבה לדאגה, אני בטוחה שהרופא היה מעיר על כך במהלך הבדיקה. מקווה שתקבלי במהירות תשובה מקצועית. בהצלחה !