הריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
ביום חמישי האחרון כ-10 ימים לאחר הביוץ בדיקה ביתית אישרה הריון ומאז כל הבדיקות הביתיות חיוביות יש לי מעט כאבים באזור גב תחתון ועליון (או יותר נכון לחצים) ובנוסץ לחצים מידי פעם באזור הרחם וכמו כן בנרתיק האם זה נורמלי? האם כדאי ללכת לבדיקת רופא?
שלום לימור ! מזל טוב על ההריון החדש. קצת לחצים ואי נוחות הם נורמליים לגמרי - הרחם מתחיל להתרחב, וכנראה שזה מה שאת מרגישה. בכל מקרה כדאי לקבוע תור לרופא - לאולטראסאונד ראשון, שיאשר את גיל ההריון ואולי כבר תראו דופק. הריון קל ובריא !