הפלה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
רציתי לדעת ואשמח מאוד עם מישהו יעודד אותי קצת. ניכנסתי להריון פעם ראשונה לאחר שנה וחצי. ההריון נפל ברפואה הם קוראים לזה הפלה טיבעית.השאלה שלי היא מה הסיכוי שלי להיקלט עוד פעם.תודה
שלום דניאלה ! אין למה שאני כותבת ביסוס רפואי, אבל בהרבה מאד מקרים דווקא אחרי הפלה טבעית הפוריות של הגוף עולה, והרבה יותר קל להריון חדש (ובריא) להיקלט. הרופא שלי טוען שזה כמו ההבדל בין לחמם תנור לקראת אפיה, ובין לאפות עוגה כשהתנור כבר חם... כדאי להמתין למחזור אחד תקין אחרי ההפלה,(אבל לא נורא גם אם לא מחכים בכלל), ואז לנסות שוב - ואני מקווה שהפעם תזכי להריון בריא . בהצלחה !
צליל שלום לך, תודה רבה על התשובה שמעתי את זה פעם כניראה שזה נכון.נחכה וניראה .ושוב תודה לך