הזרעה תוך רחמית (IUI?) ללא פעולת השבחה של הזרע בחו
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, אני סובלת מ- chronic idiopatic neutropenia. אני מנסה להרות בעזרת IUIמה הנהלים במקרה כזה? האם iui ללא השבחה זה גורם לזיהום במישהי כמוני? עד כמה חשוב שפעולת ההזרעה וההשבחה יבוצעו באותו בית החולים עצמו? (הכוונה בניגוד ללהעביר את הזרע מבנק הזרע ומשם למעבדה במקום אחר לביצוע השבחה ולאחר מכן העברה לרופא שעושה את פעולת ה-IUI?)
שלום ענת, להבנתי הפורום המתאים למענה על שאלותייך הוא הפורום של פרופ' זיידמן - http://www.doctors.co.il/m/Doctors/a/Forums/xFF/List/xFI/246 וכמובן הרופא המטפל אמור להדריך אותך. בהצלחה, אהובה