הריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בת 33 ויש לי ילדה בת 3 שנולדה פגית בשבוע 29 במקל 1.200 עקב רעלת הריון קשה . אנו מתכננים עוד הריון אבל אני חוששת מכמה דברים : אין לי שום רופא טוב שאני סומכת עליו . הרופא הקודם היה מאוד מזלזל ולא עלה על הרעלת , והגעתי לבה"ח במצב מאוד לא טוב האם יש לך המלצות ? אני במכבי , או האם כדאי לשקול אופצייה של רופא פרטי ? מה דורש ממני ההריון הבא? בדיקות מוקדמות כלשהם , או הרגלים שונים ? מהם הסיכויים שזה יקרה לי שוב?
שלום אפרת ! אני ממליצה לך על האתר : www.pagim.net, ועל הקישור ממנו לפורום הורים לפגים. חלק גדול מהם נולדו פגים בגלל רעלת הריון, ןתוכלי לקבל שם מידע רב בנושא. בהצלחה !