דיקור מי שפיר
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
האם מייד לאחר הדיקור אפשר לדעת אם העובר נפגע כתוצאה מהדיקור?
שלום אורנה, תשובה של ד"ר חזן - http://www.doctors.co.il/m/Doctors/a/Forums/xFF/Read/xFI/255/xPG/127/xFT/49861/xFP/49940 תקראי את השאלה שקדמה לתשובה זו. אמנם לא שאלה זהה לשלך, אך אפשר ללמוד משהו מהתשובה. חשוב בכל מקרה להתייעץ עם הרופא המטפל. אהובה
שלום אורנה ! התשובה שקישרה לך אהובה מתייחסת לגבי החש מהפלה עקב הבדיקה. יש סיכון (נדיר, אבל קיים) שהעובר נפגע מהמחט בעת הבדיקה למרות שההריון נמשך כתיקנו, ואת זה ניתן לראות רק לאחר הלידה. מקווה שהבדיקה תעבור בהצלחה !