כניסה להריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום אשתי ואני מנסים להכנס להריון. אנחנו נעזרים בערכת בדיקת ביוץ כדי לדעת מתי מועד הביוץ. ברצוני לדעת מה הסיכוי להכנס להריון בחודש מסוים, אצל זוג אנשים בריאים בדרך כלל, בני 29 וששוכבים בדיוק במועד הביוץ פעם פעמיים בדרך כלל? האם זה אמור להיות כ 50 אחוז? במידה וניסינו בדיוק במועד הביוץ כבר 4 חודשים רצוף ולא נכנסו להריון האם זה מעיד על בעיה? תודה רבה!
שלום דן, כדאי שתקרא כאן - בקטע -"מתי יש לפנות לברור וטיפול בשל קושי להרות". הכותב הוא פרופ' זיידמן, מומחה לפוריות, ויש לו פורום - פריון האישה והפרייה חוץ גופית, כאן בדוקטורס . http://www.baby4u.co.il/articles/?id=9 תוכלו לשאול גם אותו בפורום שלו. לדעתי, ואני לא רופאה, אם אתם רוצים להיות רגועים ולוודא שאכן אין שום בעיה מיוחדת, אפשר להתייעץ כבר עתה. מאחלת לכם ב ה צ ל ח ה !! אהובה