ד"ש מ - Ziv
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לצליל ובנות הפורום היקרות שלום! אני שמחה ונרגשת לבשר לכן על כך שזיו ילדה בן ביום כיפור 25.9 - מ ז ל - ט ו ב! זמן קצר לאחר שאחלה לכולנו צום קל ונעים וחג שמח, התחילו צירים והיא נסעה לבי"ח. התינוק היה במצוקה - חבל הטבור נכרך סביב צווארו ונסתמנה ירידת דופק פעמיים במהלך הלידה. תחילה חשבו הרופאים על ניתוח קיסרי, אבל בסופו של דבר הצליחו לסיים את התהליך בלידה רגילה. משקל 3 ק"ג. בשם זיו ובשמי אני רוצה להודות לכל בנות הפורום ובעיקר לצליל על התמיכה, על העצות, על התשובות המועילות ועל הסבלנות הרבה - תודה רבה! הפורום היה לה לעזר רב בעיקר בגלל העובדה שמדובר בהריון ראשון, ובארה"ב, כשהיא רחוקה מהמשפחה והחברים. חג שמח!!! ובהצלחה רבה לכולכן!!! אור
שלום לך, אנא מסרי מזל טוב, והרבה שמחה ואושר לזיו ! אהובה
אהובה יקרה! תודה גם לך על התמיכה והעצות. שיהיה לך בהצלחה בכל! שנה טובה ומאושרת חג שמח! אור
איזה יופי של חדשות ! לידה שנגמרה בהצלחה, תינוק בריא - יופי של התחלה לשנה הזו. אני שמחה נכנסת לעדכן, ומאחלת לזיו את כל האושר והשמחה מבנה הקטן !
צליל היקרה! תודה רבה! הערכים של הבילירובין היו גבוהים כ-13 בערך (צהבת יילוד) אבל מסתמנת ירידה, ולפיכך ברית המילה תתבצע מחר. זיו תחזור לעבודה בעוד שבועיים ותיצור קשר. זיו מברכת על הפורום הנהדר. מאחלת המון שמחה, אושר והצלחה! תודה מקרב לב! אור