ליגינה פרש בזמן היריון?!?
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
קראתי בספרים ובמאמרים שבזמן היריון אין להשתמש בשטיפות אינטימיות. באיזה סבון מיוחד ונעים מותר להשתמש?!? האם יש סבון מיוחד?!? אשמח לתשובה
שלום , אינני רופאה. מתוך הסבר של גינקולוגית, שניתן באתר אחר - בנרתיק יש חיידקים "טובים", ולא מומלץ לעשות שטיפות פנימיות באופן כללי. הכוונה לא רק לתקופת ההריון, אלא תמיד. זו לא הפעם היחידה שקראתי הסבר כזה, ואם זה אכן כך, לדעתי ניתן להשתמש בכל סבון עדין, שאת רגילה ומתאים לך. תשאלי גם את הרופא שלך בתקוה שאת סומכת עליו. חג שמח, אהובה